Czy telefon posiada blokadę SIM Lock?
Nie! Żaden telefon nie ma blokady i działa w każdej sieci.
Co oznacza termin "używany/nieużywany"?
Termin ten oznacza , że nasze telefony pochodzą wprost od producenta marki Apple, firmy Foxconn CN. Są one używane bardzo mało lub wcale. Dlatego stworzyliśmy kategorię PREMIUM+, która odzwierciedla jakość estetyczną oferowanych przez smartfonów iPhone.
Czy oferowane produkty objęte są gwarancją?
Tak! Cały oferowany przez nas asortyment posiada 12-miesięczną gwarancję.
Czy można przedłużyć gwarancję?
Tak! Zapewniamy przedłużoną gwarancję na dodatkowe 12 miesięcy za 123zł brutto.
Czy mogę zwrócić towar?
Tak! Każdy zakupiony u nas produkt można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwracany produkt nie może być w pogorszonym stanie. Szczegóły polityki zwrotów znajdują się tutaj.
Jaki jest stan baterii w oferowanych smartfonach?
Oferowane przez nas produkty były używane w stopniu minimalnym bądź w ogóle. Pojemność baterii z reguły waha się od 95% do 100%. Od 2018 roku wszystkie telefony od modelu 6 w górę posiadają kompletnie nową baterię.
Co oznacza kategoria PREMIUM+?
Gwarancję jakości telefonu wyglądającego i działającego jak nowy.
Czy mogę wysłać smartfon do serwisu Bugo?
Oczywiście! Prosimy o podanie numeru listu przewozowego wraz z informacją o nadaniu przesyłki drogą mailową na adres kontakt@bugo.com.pl. Kurier odbierze od Was paczkę za darmo!
Co znajduje się w zestawie ze smartfonem?
Twój nowy iPhone, ładowarka Apple, kabel USB Apple, pudełko, Bugo Ring