Czy telefon posiada blokadę SIM Lock?

Nie! Żaden telefon nie ma blokady i działa w każdej sieci.

 

Co oznacza termin "używany/nieużywany"?

Termin ten oznacza , że nasze telefony pochodzą wprost od producenta marki Apple, firmy Foxconn CN. Są one używane bardzo mało lub wcale. Dlatego stworzyliśmy kategorię PREMIUM+, która odzwierciedla jakość estetyczną oferowanych przez smartfonów iPhone.

 

Czy oferowane produkty objęte są gwarancją?

Tak! Cały oferowany przez nas asortyment posiada 12-miesięczną gwarancję.

 

Czy można przedłużyć gwarancję?

Tak! Zapewniamy przedłużoną gwarancję na dodatkowe 12 miesięcy za 123zł brutto.

 

Czy mogę zwrócić towar?

Tak! Każdy zakupiony u nas produkt można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwracany produkt nie może być w pogorszonym stanie. Szczegóły polityki zwrotów znajdują się tutaj.

 

Jaki jest stan baterii w oferowanych smartfonach?

Oferowane przez nas produkty były używane w stopniu minimalnym bądź w ogóle. Pojemność baterii z reguły waha się od 95% do 100%. Od 2018 roku wszystkie telefony od modelu 6 w górę posiadają kompletnie nową baterię.

 

Co oznacza kategoria PREMIUM+?

Gwarancję jakości telefonu wyglądającego i działającego jak nowy.

 

Czy mogę wysłać smartfon do serwisu Bugo?

Oczywiście! Prosimy o podanie numeru listu przewozowego wraz z informacją o nadaniu przesyłki drogą mailową na adres kontakt@bugo.com.pl. Kurier odbierze od Was paczkę za darmo!

 

Co znajduje się w zestawie ze smartfonem?

Twój nowy iPhone, ładowarka Apple, kabel USB Apple, pudełko, Bugo Ring