Na początku należy sobie odpowiedzieć na pytanie czym jest wspomniana gwarancja. Gwarancja to nic innego jak akt dobrej woli ze strony producenta lub sprzedawcy i tak naprawdę może mieć on dowolną długość od 1 dnia do nawet 25 lat. To nic innego jak danie odbiorcy produktu poczucia opieki przez określony czas i przede wszystkim zwrócenia się do sprzedawcy w przypadku jakichkolwiek problemów z zakupionym produktem. W Europie dość powszechnie przyjęło się, że okres gwarancyjny trwa 24 miesiące, czyli aż 2 lata, w przypadku produktów z nadgryzionym jabłkiem jest to okres o połowę krótszy, ale dlaczego?

       Po części za to "winny" jest europejski system ochrony konsumentów, który po części zmusza producentów do dawania takiej 24-miesięcznej gwarancji na sprzedawane produkty, chociaż w tym przypadku zdecydowanie medal ma dwie strony. Do 6-miesiąca użytkowania produktu prawo zakłada, że wada w produkcie jest wadą ukrytą przez sprzedawcę, jednak po tym okresie, to kupujący musi udowodnić sprzedawcy, że produkt miał tą wadę od samego początku użytkowania, co w gruncie rzeczy jest mało możliwe do zobrazowania przez co bardzo rzadko dochodzi do sytuacji, w której dochodzi do pełnego zwrotu środków. Dlatego jak widzimy wcale nie jest to tak strasznie przedstawione, jak mogłoby się wydawać! Poza tym jak się okazuje, to nie urzędy mówią ile ma trwać okres gwarancyjny, a wolny rynek i klienci, którzy się na to zgadzają.

       W Bugo dajemy Ci podobnie jak w przypadku zakupu w salonie Apple roczną gwarancję dla każdego produktu*. Dodatkowo w Bugo możesz wykupić sobie kolejny rok gwarancji za jedyne 123 zł, które sprawi, że będziesz się czuł bezpieczniej aż jeden rok dłużej!


*W przypadku firm jest to okres 3 miesięcy, jednak firma dodatkowo może skorzystać z zakupu przedłużonego okresu gwarancyjnego, gdzie jego łączna, maksymalna długość wyniesie 1 rok i 3 miesiące.